Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Tävling!! Alla hjärtans dag korg!

Av lemon - 1 februari 2011 22:23


Jag är med och tävlar om: ALLA HJÄRTANS DAG KORGEN hos Mizzmodig som samarbetar med: 21 olika företag.

Bloggens största tävling NÅGONSIN :)

Pröva du oxå!


 

Nu är det snart Alla hjärtans dag, då vill man gärna göra någon glad.
Vart man ska handla är ofta svårt att välja, det finns så många företag som vill sälja.
vilken man väljer beror ju på vad man vill ha. 
spelexperten.com och lekexperten.se kan också vara idé att kika på, 
speciellt om du ska handla till barn som är små!

Nu är det snart Alla hjärtans dag,

då vill man gärna göra någon glad.

Vart man ska handla är ofta svårt att välja,

det finns så många företag som vill sälja.

wallstyle.fi, chaihome.se, silverbiten.se är alla lika bra,

 vilken man väljer beror ju på vad man vill ha.

 spelexperten.com och lekexperten.se kan också vara idé att kika på, 

speciellt om du ska handla till barn som är små!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards