Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Alla inlägg under oktober 2011

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall.


Helgen har bestått av diverse helg aktiviteter, febersjuk Hampus och kläder. Kläder på längden, kläder på tvären, kläder högt och kläder lågt. Lagt ut ett par annonser med MASSOR av byxor, tröjor, jackor overall m.m Har dessutom sorterat, vikt och lagt in 1 1/2 säck som jag hämtade i onsdag. Välfyllda garderober har killarna nu. Känns bra inför vintern. Det enda som återstår nu är mössor, vantar och skor.


Själv har jag hämtat mig bra från div andnödsbesvär och gjorde en kraftansträgning på gymmet igår då Liam dansade. Det var SÅÅÅÅ GÖTT! Har dessutom slutat röka - igen, och märkte en otrolig skillnad på hur det gick att syresätta kroppen under ansträngning. För ett par veckor sedan flåsade o frustade jag efter bara ett par minuter på crosstrainern men igår kändes 10 minuter lätt.


Ska fixa lite käk till "family" och sedan ska jag till gymmet o svettas igen!


Hittar ni Motivation någonstans så skicka hem den till mig omedelbart, tack!


CYA!

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards