Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Mörbultad - misshandlad

Av lemon - 20 januari 2010 20:41

Faktiskt sant, jag är misshandlad! Har världens blåtira, sönderskrapad i munnen, fläskläpp och förmodligen skrapad i halsen - det gör jätteont att svälja. Saken är den att jag opererats idag. I ansiktet skulle man kunna tro men det är motsatsen kan man säga. Anledningen att jag ser ut som jag gör är tack vare intuberingstuben. När de skulle sätta in den så åkte den isär o ramlade bort, landade rakt på mitt öga! Charmigt va??


  


Vi ska bort på lördag, middag o revy med Puttes jobb, och det blir väl lite lagom pinsamt... =( Och det är även intuberingstuben som skrapat mig på alla andra ställen jag nämnde oxå. Men jag är ändå glad, en operation är gjord och bara en återstår. Skönt! Och så himla bra med dagkirurgi, man kommer ju hem samma dag!!!


What else...? Inte mycket...  Har ångest! Har massor av olika läkartider o andra tider, dessutom prov o andra redovisningar på gång. Fattar inte hur jag ska hinna med allt.


* Imorgon 8.30 Hampus o Liam barnmott.

* Fre 22 jan, Sara BUP

* Sön 24, diagnosprov Psykologi

* Ons 27 jan, Svenskaprov Litteratur - antiken

* Tors 28 jan 9.20 Jag ska på massage

* Fre 29 jan, gossarnas dagis stängt

* 4 feb, Sara våc, ryggen

* 9 feb , Sara tandl.


På detta, fler läxor o prov, har inte alla provtider i huvudet... Någonstans mitt emellan ska jag hinna/orka plugga ordentligt till Högskoleprovet. Inte undra på att man får ångest. Läste idag att en stor anledning till att man har svårt att lära sig nya saker när man studerar är just "Studiestress"! Toppen!!!


Nu ska jag gå o lägga mig, känner mig slut som människa o allmänt mörbultad efter denna dagen...


CYA!

 
 
Ingen bild

Mia

21 januari 2010 08:34

Usch stackars dig ser inte alls bra ut. Hur löser ni det med barna på lördag? Krya på dig.

 
Ingen bild

Sussie

21 januari 2010 10:23

Hehe, jag ser ännu värre ut idag o ont i hela kroppen utom där jag "ska" ha ont. På lörag kommer min mamma hit.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards