Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Morgon - bara så

Av lemon - 23 januari 2010 09:26

Ja, för det är ingen "God" morgon. Tröt sam fan o fortfarande en hemsk studiestress. Jag tänkte plugga psykologi igår men lagom tills jag satt mig med böckerna så ringde telefonen. Frasse ville ha kaffe o det kan man ju inte nobba! Men jag gjorde provet i alla fall trots att jag inte hann plugga mer, måste beta av proven, och fick 8/10. Inte jättenöjd men det får väl duga.


Liam ryckte av sig slangen igår em o Sara fick sätta en ny på honom. Hon behövde öva på det eftersom jag o Putte ska bort ikväll o mormor o Sara ska vara barnvakt. Det klarade hon jättebra! Och imorse var det dags att sätte en ny igen. Skruttunge!!!! Men den måste han ryckt av sig nu på morgonen eftersom han inte hunnit bli så hög, 13,5.


Idag ska vi till den stora staden Lidköping o frisera far i huset o Hampus. Båda är riktiga "lurven-tottar". =) Själv ska jag shoppa loss i mataffären. Så j*a tråkigt! Ringde Mini nu för att fråga om hon ville ha Liam i någon timme medan jag handlar men fick tyvärr inget svar så det är väl bara att ta med monstret. Monstret... Ja, kärt barn har många namn! =)

  


Känner inte alls för att gå på revy ikväll. Helst skulle jag vilja vara hemma o dra täcket över huvudet klockan 20 ikväll. Jag är så himla trött!! Dessutom ser jag fortfarande inte klok ut på ögat. En blandning av färger pryder mitt ögonlock, blått/lila/mörklila/gul.


Operationssåret gör inte ont men det vätskar sig o har börjat komma lite var. Blä, blä, blä! Var är väl den läbbigaste kroppsfunktionen som finns?! URK!! Känner mig inte alls fräsch. Hoppas det läker mycket snart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards