Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Bruka våld...

Av lemon - 25 januari 2010 08:03

Åhh, va kände för att bruka våld mot min satans, j*a svärmor igår. Hon skickade flera mess på Fb där hon anklagar mig för att ha använt riktigt farliga, olagliga saker för 3½ år sedan, Hampus skulle varit runt 10 månader (jag ammade honom fortfarande då...) och jag ville tydligen inte betala med pengar...


Gudarna ska veta att jag inte alltid varit Guds bästa barn men vid hennes påstående är gränsen passerad för länge sedan och jag skulle aldrig befatta mig med de sakerna. Jag bad henne berätta vad det var jag skulle ha gjort men det fick jag inget svar på... "Sussie, DU VET"


Det är inte bara det att jag blir arg o frustrerad utan det hon säger är ju farliga grejer! Och tänk om Putte hade trott på henne... Som tur är gör han inte det! Vad tycker ni? Gör en mamma/farmor på detta sättet? Jag tycker ju inte det och därför är hon bojkottad ur mitt liv! Vi har bott här i ett år o hon har inte ens fått komma innanför dörren. Man kan ju fråga sig varför men med facit i hand är svaret ganska uppenbart.


En tragisk, patetisk jävla satkärring är hon. Hon har även påstått att jag varit otrogen. Något som aldrig skulle falla mig in. Visst, visst jag har inte varit Guds bästa barn inom det området heller men när jag har Putte vet jag att jag inte kan hitta någon snällare människa som passar mig bättre så varför skulle jag riskera att förlora honom??? Hur faaan kan hon dilla sån skit när hon VET hur mycket jag älskar honom? För flera år sedan, då jag o hon umgicks, talade jag om för henne att jag älskade Putte otroligt mycket. Så varför? Vad är det hon vill uppnå genom sitt skitsnack?


Egentligen borde jag bara skita i henne men jag blir så j*vla arg när hon håller på. Jag har lust o ta ett baseballträ o drämma i huvudet på henne upprepade gånger tills kärringen fattar att hon ska hålla käften o låta oss vara ifred. Jag har inte tyckt riktigt lika illa om henne förut utan det har funnits en chans att hon ska kunna vara välkommen hit men den chansen är puts väck nu efter de senaste två händelserna. HAT, fy fan, vilket hat jag känner! Kommer kärringen o går ute någonstans ska hon ha j*vligt klart för sig att mina bromsar upphör att fungera i samma ögonblick som jag ser henne. ICKE att jag skulle väja!


Inte roligt för Putte att läsa detta, så  Förlåt, men jag anser att det inte är jag som felar...


Love U, Puttis!

 
 
Ingen bild

Mia

25 januari 2010 09:48

Ja vad säja .. du verkar ha kommit dit jag kom i våras .. hon får ingen ny chans här så jävla tacksam det INTE är min svärmor längre. Upp med humöret.

 
Ingen bild

Maken

25 januari 2010 10:38

Du vet att jag har samma åsikt som du, känns lite jobbigt ibland bara. Älskar dig!

 
Ingen bild

Sussie

25 januari 2010 12:10

Mmm, jag försöker skaka av mig henne men just nu hatar jag henne så himla mycket att jag hoppas att hon faller död ner - NUUUU!!

 
Ingen bild

Sussie

25 januari 2010 12:14

Maken: Jag förstår det. Tur att vi har varann! =)) Älskar dig mest!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards