Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Direkt riktat till skitkärringen, min svärmor

Av lemon - 28 januari 2010 22:59

Då kärringen fortsätter att spamma mig med otrevliga, icke önskvärda kommentarer kommer här ett svar, direkt riktat till henne:


1. Det där förbannade jävla lånet som du inte kan släppa... Du har rätt i att jag sa att JAG tänker FAN inte betala hennes körkort. Vad Putte hade lovat sket jag fullkomligt i men MINA pengar skulle INTE gå dit och eftersom vi hade gemensam ekonomi redan då var det fullkomligt uteslutet att VI skulle betala. MEN, du har nog MISSAT eller kanske GLÖMT att jag sa till Putte att vi kunde bli SÄRBO tills HAN hade betalat! HAN ville inte det....


2. Var du fått din "information" ifrån skiter jag fullkomligt i då det är osanning rakt igenom. Om du väljer att tro på rykten är det upp till dig men ANKLAGA inte mig för något du inte kan BEVISA. Skönt för mig att de som känner dig vet vilket intrigmakerska, dramaqueen o lögnare du är så att jag slipper oroa mig för att du ska bli trodd!


3. JAG har INTE bett Putte ringa dig men han fick väl nog, han oxå efter din senaste kommentar. Jag VET vad Putte sa till dig; Han bad dig hålla dig borta från vårt liv eftersom vi har det BRA, lugnt o skönt, UTAN dig! VI vill inte ha med dig att göra!!! VAD i den meningen är det du inte FATTAR???? Jag vet oxå att han sa att du skulle anmäla mig, det är nämligen en ÖNSKAN FRÅN MIG!!!! Då skulle jag kunna få till ett besöksförbud på dig!!! NÄR ska du FATTA att jag o Putte pratar??? LÄMNA OSS FÖR HELVETE IFRED!!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Mia

28 januari 2010 23:32

Till ex svärmor igen nu då! Det där förbannadelånet du tuggar om har jag personligen betalat dig kontant med 10 000 och du ville tom ha ränta för att du varit så snäll o lånat ut. Vad menar du egentligen att du skulle ha betalt från både mig o p för samma sak? Släpp det du har fått dina pengar. Och ja jaglevde med en missbrukare o hoppades på att han skule sluta vilket han inte gjorde och förhållandet tog slut som du vet. Vidare rökar jag inte gräs jag har tom lämnat prover för detta hela hösten helt frivilligt på grund av din anmälan. Kan upplysadamen om att de va helt RENA ingen tillstymelse till något. Kan skicka ett utdrag till dig om du vill ;) Ska man anklga någon ska man ha rena fakta för jag kan tala om för dig att samma dag jag fick vetsakp om detta erbjöd jag mig att lämna prover o du ska veta att hasch röka vad du vill kalla det ligger lagrat i kroppen i flera månader och ändå kunde jag lämna prover samma dag det går liksom inte riktigt ihop. A ja shit the same. Ha ett underbart liv o gå vidare med ditt. Tjing.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards