Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Lugn o ro o lite kärlekskrank

Av lemon - 29 januari 2010 15:31

Trivs väldigt bra med mitt liv just idag. Just idag har det varit en bra dag med lugn o ro. Mamma kom hit imorse o var barnvakt åt gossarna medan jag åkte till skolan o gjorde svenska provet som jag egentligen skulle gjort i onsdags men inte hann med. Provet gick ganska bra. Hade jag gjort provet för 20 år sedan hade jag sagt att det gick jättebra men nu har jag blivit så självkritisk och dessutom skaffat väldigt höga krav på mig själv så nu gick det hyfsat. =) Skönt att det var gjort i alla fall.


Väl hemma var det bara att bära tvätt som min snälla mamma vikt åt mig. =) Ruggigt glad blev jag eftersom jag hatar, HATAR, HATAR att vika tvätt! En tuppalur på soffan har jag oxå hunnit med medan Liam sov middag o Hampus kollade på tv.


 


I helgen väntar fler studier. Nu är det samhäll, marknads ekonomi (urk) och psykologi som gäller. På söndag har jag psykologiprov, på tisdag samhällsprov o på fredag engelskaprov. Trodde inte att det skulle vara så tufft som det  är faktiskt men skam den som ger sig. Det är ju kul samtidigt.


Ikväll då? Tja... Gosa lite med min Puttis, gosa lite med min "gube", gosa lite med min tvillingsjäl o sen kanske jag hinner gosa lite med min man oxå. Känner mig lite svulten då vi inte myst något alls i veckan. Missförstå mig inte; Med "mysa" menar jag typ sitta ihop i soffan o bara vara nära varann! =))  Aja baja, ni som trodde annat! =)  En bild på min fina tatuering!


 

CYA!

 
 
Ingen bild

Puttis

29 januari 2010 19:20

Annat? Vad skulle det vara;) Love you!

 
Ingen bild

Sussie

29 januari 2010 19:24

Kan visa dig... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards