Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Namnproblemet löst... antar jag...

Av lemon - 31 januari 2010 18:12

Hmm... Putte är som sagt iväg till Örebro o köper ett nytt hus till Thelma/Charlie. På vägen hem stannade han till i Hallsberg o köpte.... en ormunge! Japp! Och då tycker jag naturligtvis att ormarna ska heta Thelma o Louise alternativt Dharma o Greg och föreslog detta för maken. Fick svaret "Den ena ska heta Charlie, vad du döper den andra till skiter jag fullkomligt i"! Jahapp... Så det får helt enkelt bli Charlie o Thelma! Så, problemet löst! Fast han tyckte att de skulle heta Charlie o Chaplin... Ska smaka lite på det innan jag bestämmer mig! Från att ha äga Ingen orm till att äga två stycken... Dock gör det absolut ingenting, jag har alltid velat ha en orm men har lite ont av att mata dem men man vänjer sig väl vid det oxå, antar jag! =)


Tror jag ska skjuta upp samhällsprovet en vecka. Har inte haft tid att plugga så jag känner inte alls att det är läge att göra ett prov på tisdag. Känns bättre att fokusera på engelska i veckan o ta samhällen nästa helg. Planering är banne mig A o O. Har ingen lust att plugga idag. Skulle vilja slänga mig i soffan o glo på en bra film under ett varmt mysigt täcke! Men idag MÅSTE jag göra psykologiprovet. Eftersom jag läser det på distans måste jag göra ett varje vecka för att bevisa närvaro. Önskar att jag inte läste på distans. Man lär sig mycket lättare med en lärare. Men men, bara att plugga på!


CYA!

 
 
Ingen bild

Mia

31 januari 2010 22:18

Ville bara säja att case 39 va riktigt bra o ja e rätt kräsen, rekommenderas ;)

 
Ingen bild

Sussie

31 januari 2010 22:33

Tack för tipset! Alltid bra med filmtips! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards