Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Idag älskar jag inte min man

Av lemon - 4 februari 2010 08:40

lika mycket som jag brukar. Inte alls!!! Jag mår skit idag oxå. Morgontemp 38,5*. Svetten rinner o jag är färdig som människa. Nu till problemet; Hampus o Liam ska till BVC idag kl 10.00 Jag frågade Putte om han kunde ta det själv eftersom jag mår skräp och det kunde han. En timme senare ändrade han sig... Jag måste följa med! Va faaan... Jag är ju döende juh....!


--------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu är vi hemkomna från BVC och jag överlevde detta hemska äventyr oxå. Nu vill jag bara gå o sova och det ska jag snart göra oxå. Hampus har haft någon konstig sjuka idag. Han har varit helt väck, jättesjuk, och nu helt plötslligt mår han bättre. Fattar ingenting. Men bra att han mår bra så klart!


När vi varit på BVC åkte vi till ICA o handla. Jag o Sara gick in i butiken o Putte m barn stannade i bilen. När vi kom ut berättade Putte att han stått o väntat på en perkeringsplats och när bilen som stod där hade backat ut kom det en bil från andra hållet och snodde platsen. Man gör bara inte så, något Putte sa till gubben som körde oxå men gubben bara gick. Varken jag eller Putte kan med sånt beteende så vi väntade helt enkelt till gubben kom ut. Putte hade då parkerat vår bil så nära gubbens att han fick krypa in via passagerarsätet. Jag stod utanför bilen o rökade o sa till Gubbens fru "Vi försöker lära våra barn hur man uppför sig o så kommer ni o spolierar alltihop." Fick inte mycket gensvar på detta utan gubben o kärringen hoppade in i bilen och skulle åka. Dock kom de inte så långt, jag ställde mig precis bakom deras bil... Då körde Gubben på mig!!!!! Sen kom tanten ut o bad om ursäkt. Jag sa till henne att säga det Putte så  att barnen hörde och det gjorde hon, sedan kunde vi åka hem i godan ro... Fy faan, ska inte medelålders människor kunna uppföra sig??!!


 

 
 
Ingen bild

Blackie

4 februari 2010 12:36

Hejsan!
Ibland undrar jag verkligen hur en del mäniskor är funtade, vissa bryr sej inte om andra överhuvudtagen, bara sej själva det är helt klart de.
Hänsyn existerar tydligen inte längre.
Hur kan man me o bete sej så när man ser att det finns barn med???
Hoppas du kryar på dej snart!!
Kram

 
Ingen bild

Sussie

4 februari 2010 12:43

Tack, det hoppas jag oxå. Ja, ibland undrar man verkligen! Men men, vi fick en ursäkt och får väl vara nöjda med det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards