Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Guns N’ Roses - here we go again

Av lemon - 9 februari 2010 09:22

Ja, tydligen ska Guns N’ Roses komma hit i sommar. Nu för tiden är ju inte bandet alls detsamma som det ursprungliga, tror bara att det är Axl Rose kvar från det gamla bandet. Antar att det är jag - igen - som är gammalmodig men för mig existerar inte Guns N’ Roses längre eftersom bandet splittrades. Och hur gamla är gubbarna nu? De som fick tonåringar att skrika för 20 år sedan... 50 lite drygt om jag räknat rätt. Haha, jag tycker det är så löjligt!!!! =))) Men men, det är ju bara min åsikit... Läs artikeln om sommarturnen här.


Nedan Axl Rose, ni vet, han som var både cool och snygg - för 20 år sedan! =)



Bifogar en bild på Axl som JAG minns honom!!

 

 
 
Hanna

Hanna

9 februari 2010 11:01

Visst är det tragiskt? Karln var så fin förr, men han har gått ner så sig hemskt & till råge på allt så har de mage att kalla sig GnR fortfarande fastän de bara verkar vara ett gäng wannabees som lever på någons gamla meriter.

Det är fan inte ens nostalgi, det är bara ett skämt :)

http://www.johannagronlund.com

 
Ingen bild

Sussie

9 februari 2010 13:34

Instämmer helt. Jag har läst boken "Slash", en självbiografi av just Slash och ska man tro den så tog Axl rättigheterna till namnet på ett fult sätt. Nej, tacka vat jag Guns på den "gamla goda tiden"! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards