Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Borde - alla dessa Borde...

Av lemon - 10 februari 2010 22:31

Ja, jag Borde verkligen gå o lägga mig men tycker inte riktigt att jag har tid med det ännu. Kvällen har gått åt till att mata ormarna, duscha och prata lite med Sara o Putte som båda kom hem runt 20-tiden. Nu först har lugnet lagt sig och jag kan få ro till att plugga, NU klockan 22.30 Suck.


 


Får bli en snabb koll i boken idag tror jag bestämt. Behöver sova oxå. Både igår o i förrgår kom jag i säng runt 01, vilket är på tok försent när man går upp redan 5.45 Måste vara bättre att sova nu och ägna mig åt läxor på dagen imorgon...? Jag har ju bara en lektion imorgon så det får nog bli så!


Idag har jag lotsat min mamma hit. Lilla mammsen är inte jättehaj på datorer och visste nog inte riktigt vad en blogg var men nu har hon i alla fall varit här o kikat lite. Välkommen lilla mamma! =))


Blev lite besviken förut... =( Trodde att vi skulle få cider till helgen men det blev inga. Snopet! När man räknat med något blir besvikelsen så mycket större... Nåja, vi överlever utan med det är allt gott o smådricka lite när man KAN och FÅR, behöver ju inte tänka på gossarna hela tiden i helgen!


 


Nu har jag anmält mig till Högskoleprovet. Den 10 april är det dags. Fattar ni, det kostar 350 kr o göra det där provet!!! 350 spänn! Hoppas innerligt att jag gör bra ifrån mig så att det är värt pengarna! Behöver verkligen ett bra resultat för att ha en chans att komma in på högskolan. Annars är det väl bara till o fortsätta på komvux ytterligare en termin och göra provet igen. Kanske beta av Psykologi B och religion. Religion är verkligen ett ämne som intresserar mig och det stör mig lite att jag inte läser det nu... Fast jag är ändå glad att jag inte gav mig på det nu. Hur skulle jag hinna det???


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards