Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Har ingen lust

Av lemon - 4 mars 2010 06:31

att blogga längre... =(


Kommer att ha kvar bloggen i a f eftersom jag hoppas att lusten ska återvända. Det är en bra ventilationskanal även om man inte kan skriva ut allt... När det blir för personligt gör man nog bäst i att hålla klaffen.


Denna veckan har jag skrapat ihop två st MVG. Ett i samhäll o ett i psykologi. Fick dock "bara" ett VG+ i den muntliga delen av samhällen. Läraren sa att "du kom inte till tals riktigt utan de andra dominerade". Ja, det kan nog stämma. Jag är hyfsat bra på att prata (=)), det vet alla som känner mig, men i en grupp så där så sitter jag hellre tyst. Särskilt när jag inte är 100% säker på det jag ska säga. Men men, han sa att det spelar ingen roll för betygets skull, han ser ändå på vilken nivå jag ligger.


Idag blir det tandläkaren för Sara. Fått skjuta upp två tidigare tider eftersom vi varit sjuka här men nu ska hon äntligen komma iväg. Hoppas på positivt besked, dvs att hon snart blir av med tandställningen och att operationen snart blir av. Hennes käke är sne och detta ska rättas till.


Dags att köra de små trollen till dagis!


CYA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards