Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Dagen började bra

Av lemon - 6 mars 2010 07:08

... eller  inte! Varmvattnet hade frusit. Inte första gången denna vintern men förhoppningsvis sista. Tycker allt att våren borde komma snart. Jag är illa trött på denna hemska kylan och den vidriga snön.


Blir en fika med Carola sedan och i kväll skriva på psykologin o svenska uppgiften. Putte tycker att jag är osocial...? Förstår inte vad han menar?!! Jag är ju social fram till kl 20, när trollen gått o lagt sig!?


 


Dags att ta tag i de små godingarna o se till att de får lite frukost i magen! Har köpt messmör för första gången på flera år. NamNam!!


 

 
 
Jenniien

Jenniien

6 mars 2010 07:31

vad trist med vattnet! vårat har klarat sig än så länge iaf!

Meesmör var länge sen jag åt, gillade det en period när jag avr liten, kanske skulle prova igen, kanske tycker barnen det är gott!

http://jennietarkka.blogg.se

 
Ingen bild

Sussie

6 mars 2010 08:12

Nu har vi fått fart på vattnet igen o frukosten är intagen, dock ratar barnen Messmör... Mer till mig! =)

 
Ingen bild

bimbi

8 mars 2010 10:03

Hoppas att det klarar sig framöver oxå, för det är inget vidare att byta rör och allt vad det för med sig. Får ni äta messmör allihop? Det är jättegott, men farligt, farligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards