Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Tack Facebook!

Av lemon - 23 mars 2010 17:50

För mååånga år sedan fanns det en tjej i mitt liv som jag senare tappade kontakten med. Detta har grämt mig många gånger och jag har tänkt på henne då o då under åren som gått, alltid med en viss saknad.


När jag sen skaffade Facebook dök tanken upp att jag kanske skulle kunna söka upp henne på något sätt men eftersom hon har sveriges vanligaste förnamn OCH efternamn var det lättare sagt än gjort. Inte heller kunde jag hitta hennes syster.

Häromdagen slog det mig att jag kanske skulle kunna söka på hennes mamma men det har inte blivit av ännu och idag blev jag lycklig då jag fått ett mess ifrån henne i inkorgen på Facebook. Trodde knappt det var sant! Det enda som stod var "Know me?" Kollade på profilbilden o kände inte igen henne men efter ett par mail kom vi fram till att det var vi som lekte ihop som telningar. Så jävla kul!


Imorgon kommer dessutom Madde hit. Henne har jag inte träffat på över ett år så det ska också bli skoj. Mycket skratt o flams kommer det att bli, som alltid när vi träffas.


Sedan jag sist skrev har jag fått två MVG i psykologi och ett i engelska. Det känns himla bra! =)


Nu ska jag pussa lite på min man o sätta på lite kaffe!


CYA!

 
 
Ingen bild

Mannen

23 mars 2010 18:08

Ser inget kaffe o inte heller några jä... pussar!!! :)

 
Ingen bild

Sussie

23 mars 2010 18:18

Nu är du ett par pussar rikare o jag ett SUGMÄRKE (???!!!) rikare! Hmpf! NÖJD SÅ??? (Älskar dig)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards