Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Nu har jag ledsnat = Sista inlägget

Av lemon - 27 mars 2010 07:52

Ikväll kommer jag att låsa denna blogg. Nu har jag fått nog! Kärringen, alias svärmor har tydligen svårt o fatta. Hon är inte önskvärd på något sätt och ändå dimper det ner ungefär en kommentar i veckan här. För det mesta hånar hon och är allmänt jävla otrevlig. Det senaste var till inlägget "Fotspår i sanden". Att jag som läser psykologi borde väl veta LIITE historia, ang hur gammal "prosan" är och hur den uppkom.


Nej, varför i helvete skulle det ingå i psykologiundervisningen??????


Men det som dök upp igår fick mig att bestämma mig för att lägga ner att ens försöka ha kvar bloggen. Konstigt att kärringjäveln inte är mer rädd om den infon hon får via mina inlägg, det är ju trots allt den ENDA infon hon får. Hur som helst, kommentaren igår handlade om Jacobs o Emilias mamma, om vem hon dricker öl med i helgen, vem han är och hur gammal han är! OCH???? Skiter väl för faaan vi i?? Varför skulle vi bry oss? Jacob o Emilia är här och om deras mamma så väljer att supa skallen i bitar hela jävla helgen med både 20 och 90-åringar så skiter vi fullkomligt i det!!!!


Men men, nu är det nog. Nu har jag försökt att ha kvar bloggen i flera månader trots kärringens jävla kommentarer men icke längre. Nu får hon, tack vare sin egen idioti, ingen mer info om vår familj! Så skönt!!!!!!!!!!


BEWARE, SVÄRMOR!!!!!!


Hmm.... Att jag loggade in här nu berodde på att jag tänkte berätta om gårdagen då jag fick fara till sjukhuset med Liam.... Men du kan undra du, kärring, den infon behåller jag för mig själv!!!!!!!!!!!!

 
 
Elle

Elle

27 mars 2010 08:14

go´morro´n!
Tråkigt att Du tänker sluta skriva ... jag upplever det som om Du behöver den kanalen ...att få utlopp för Dina känslor bla. Öppna en blogg i ngt annat namn eller ngn annan stans ... Sluta inte skriva ,snälla varm kram ! Elle

http://syrutan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sussie

27 mars 2010 08:27

Tack för din fina kommentar, men jag får göra dig besviken. Kärringen har hållit på i snart ett halvår nu och jag är så less på det. Jag har flyttat bloggen en gång tidigare, bloggade på myblogg.se förut, men hon hittade hit oxå så nu skiter jag i det! Enough is enough! =) Kram!

 
Ingen bild

Mia

29 mars 2010 09:29

Tack för stödet fast helgen va nykter o sällskapet i min ålder haha ;)

 
Ingen bild

Sussie

29 mars 2010 09:37

=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards