Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Väntar...

Av lemon - 2 april 2010 02:47

På att klockan ska gå... Är uppe för att kolla Liams bs, klockan är 02.45 Han hade 5,4 i bs när vi gick o la oss vid midnatt och jag borde ha kunnat sova utan att gå upp o kolla honom men som jag sagt förut, jag är lite tetig, så jag gick upp för att kolla och det var ju tur det. Nu hade han 3,1... Så nu har han fått druvsocker och jag väntar på att det ska gå 10 minuter så att han kan få banan.


Ikväll har vi haft besök här. En man jag inte träffat på mååånga år, inte sedan Sara föddes, kom hit ikväll o hjälpte mig med matten. Mycket trevligt och mycket nyttigt.

 


Efteråt bänkade jag o Putte oss i soffan o spelade Nintendo Wii, Super Mario! Skitkul!! Det påminner mycket om Super Mario på Ninteno 8 bitars, alltså plattform. Inte ofta jag o Putte sitter ihop o spelar tv-spel minsann. Det har hänt några gånger genom åren och det är alltid lika kul, det borde vi göra oftare.

 


Igår blev jag sjuk... Och idag ringde jag VåC kl 16.00 o bad att få komma in innan de stänger kl 17. Slängde mig o Sara, Hampus o Liam i bilen o stack iväg snabbt som bara den. Förstod ju vad det var för sjukdom jag  hade och visste att jag bara skulle bli sämre tills jag fått penicillin. Bättre då att åka in så fort som möjligt och nu kanske det snart är dags att ta bort halsmandlarna eftersom det var halsfluss jag åkt på IGEN. Det var inte alls längesedan jag hade det. Tackvare penicillinet mår jag i alla fall bättre redan. Så skönt, jag slipper vara sjuk över hela påsken!

 


Nu har det gått 10 minuter och jag ska gå o ge Liam en banan...


CYA!

 
 
Ingen bild

Mia

2 april 2010 20:29

Kul wiiet kom till nytta :P

 
Ingen bild

Sussie

2 april 2010 20:53

=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards