Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

En hektisk dag

Av lemon - 6 april 2010 17:09

Jag har nog smittat ner halva Skaraborg idag, Förlåt, men jag var tvungen. Sara skulle vara hos tandregleringen i Falköping kl 10.30 och hos käkkirurgen i Skövde kl 11.00 Funkar sådär bra så jag försökte omboka men det gick inte, båda tiderna var förberedande inför op, så tandregleringen flyttade tiden till 9.30 ist o det fick jag veta kl 8.30 Bara att slänga mig i bilen o åka, hann inte ens duscha, urk!!! Hos käkkirurgen tog det 2 timmar och vi var inte hemma igen förrän 13.30 Då var jag slut som människa o slängde mig sängen till 15.30 då jag skulle hämta gossarna. Vila när man varit magsjuk brukar vara en god idé men det fick jag hoppa över idag...


Om jag orkar ikväll så ska jag plugga matte o hoppas på att få göra matteprovet så fort som möjligt, kanske redan imorgon...? Ska bara hitta orken först!


Har suttit igen o surfat runt på olika tattoo-sidor för inspiration och idéer och tror jag börjar bli ganska klar med vad jag vill ha. Ska bli jättekul o gadda händerna, ser fram emot det! =) Det är JAG, kan man säga!

 


Snart dags att göra gossarna klara för sängen o sen en kopp kaffe till mig, mmm!


CYA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards