Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

En kraftansträngning

Av lemon - 7 april 2010 19:58

gjorde att jag klarade skolan idag. Jag gjorde matteprovet och tror att det gick ganska bra, det kändes så i alla fall...


Efter provet var det samhäll och inte för att det var så stor nytta med att jag var där, satt bara o ville hem, men något kanske fastnade i alla fall. Handlar om riksdagen o regeringen nu... SÅÅÅÅ spännande - eller inte... Tur man har en bra lärare, det gör lektionerna mer uthärdiga.


Har funderat lite till på det där med fingertatueringar och har nog bestämt mig för två stycken som påminner mer om ett smycke än texten jag  hade tänkt från början, jag skippar alltså texten. Hade tänkt skriva "Hope" på knogarna... Ja, jag viker mig för fördomarna och det retar mig men jag vill väldigt gärna kunna jobba med det jag planerar att utbilda mig till och då kanske jag får tänka lite mer på framtiden än på att jag viker mig för fördomar? Tänker jag på att det är pga fördomar som jag skippar gaddningen så blir jag bara irriterad... Kanske kan jag gadda mig i framtiden när jag väl lyckats få jobbet jag vill ha?


Denna var det jag hade tänkt mig fast "Hope" ist för "Sorg"... =(

 

Ingen lust med detta mer... CYA!

 
 
Ingen bild

Trucker

7 april 2010 20:20

Fast alla fördomar stämmer inte, se på lastbilschaffisarna... Enligt fördomarna ska dom ha skinnväst, keps, träskor o bar underkropp... Nästan inget stämmer ju på mig där:))

 
Sussie

Sussie

7 april 2010 20:22

Jo, men det stämmer ju visst, du brukar ha bar underkropp när jag ser dig... ?! =)

http://lemon.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Trucker

7 april 2010 20:24

Sa ju nästan:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards