Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Fick oväntat men välkommet sällskap inatt

Av lemon - 18 april 2010 07:28

Hampus har börjat med något nytt... Nästa varje natt kommer han o väcker mig av olika orsaker. Inatt var det något med täcket... Suck! Men eftersom makens sänghalva var tom fick Hampus ta den. Lite mysigt o sova med honom! Inte ofta alls som han går med på o sova i vår säng. Ingen utav barnen har fått sova i vår säng då de var bebisar o det sitter i, nu vill de inte. På gott o ont, så klart!


Fick helt plötsligt ett dilemma. Maken frågade om jag tror att man kan knyta en cigarett utan att den går sönder... Nej, klart man inte kan. Ska vi slå vad om att jag kan då, frågade han. Eftersom jag inte ville slå vad så får jag inte veta. Nu är jag jävligt nyfiken o blir väl så illa tvungen att slå vad om något... Måste ju se detta!! Frågan är vad man ska slå vad om...


Måste få i mig en kopp kaffe till nu, snabbt! Kaffe = Livets dryck, överlever inte utan mitt morgonkaffe. Inget smakar så bra som kaffe på morgonen. Förra veckan satt jag o kollade på lite olika kaffebryggare o hittade en som malde bönorna och man kunde ställa den på timer. Tänk er, nymalet kaffe som är klart när du kliver upp ur sängen.... En sån vill jag ha, vore underbart!

 


Nej, dags att börja dagen innan gossarna slår ihjäl varann... =( Underbar start på dagen! Varför kan de inte bara låta varann vara?!

 
 
Ingen bild

Mig

18 april 2010 07:59

Det går!!!

 
Ingen bild

Flas..

18 april 2010 10:09

jag vet tom hur...:P

 
Ingen bild

Anna

18 april 2010 14:57

Går inte alls. Försökte just. :(

 
Ingen bild

Put..

18 april 2010 17:18

Jo, om man gör rätt... Vilket jag inte gjorde...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards