Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Hatar att börja dagen så här

Av lemon - 21 april 2010 06:36

3,3 ketoner och 19,3 bs. Liam hade ryckt av sig nålen och resultatet blir, som väntat, ketoner. Liam med ketoner är ingen rolig Liam!!! Då får man trippa på tå och försöka göra den lille herrn tillfreds för att undvika ett hysteriskt anfall. Orkar bara inte med morgon-fajter, bättre att vara lilleman till lags, även om det innebär att han blir bortskämd!


Snart dags för dagislämning och sedan hem för att plugga lite matte innan provet. Efter provet ska jag åka till Sara en stund. Igår kväll spydde hon blod genom gummibanden som höll ihop käken. Urk!! Hoppas att hon mår bättre idag, min tös, men jag är rädd att hon mår sämre.... Tänk vad ont hon måste ha idag! Ajajaj!! Hon fick i alla fall ta bort gummibanden redan igår kväll, det ville hon ju direkt efter operationen, så det var ju skönt.


Dags att ta tag i de små liven så att vi kommer iväg. Håller tummarna för att det går bra utan att Liam sätter sig på tvären... Phu!


CYA!

 
 
Ingen bild

bimbi

21 april 2010 09:24

Stackars Sara, hoppas att hon mår bättre idag. Usch vad jobbigt hon har det nu, det är väl absolut det sämsta stället att opereras på. Krama henne från mig. Vad synd att Liam tar bort nålen, det finns väl inget man kan göra heller. Det måste vara jobbigt för honom också.

 
Ingen bild

Victoria

21 april 2010 13:21

Fy vad jobbigt det låter! När barnen är "sjuka" vill man bara kunna ta deras smärta och bära den själv...att du orkar med allt! Hoppas allt blir till det bättre! kram Victoria

 
Sussie

Sussie

22 april 2010 09:50

Mamma: Kramen är levererad!=)
Victoria: Ja, jag sa till läkaren att de kunde operera mig i Saras ställe... =) Förstår knappt själv emellanåt hur jag orkar men på något konstigt sätt gör man bara det... Kram!

http://lemon.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards