Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 2 maj 2010

En händelserik helg

Av lemon - 2 maj 2010 19:46

Jag är så himla nöjd med denna helgen så det finns inte rättvisa ord för att beskriva det! Här kommer en uppdatering dag för dag!


Fredag: Hämtade Madde o Jepser i Skövde kl 18.15 När vi kom hem satte Jesper igång o tatuera Sara. Sedan var det min tur. Detta tog ett antal timmar och vi kom inte i säng förrän runt 2-tiden.

Saras fotlänk:

 


Min blomma som restaurerades

 


Min "Henna" tattoo. Naturligtvis ingen Henna men jag tycker att den påminner om henna-tatueringar... Dessutom mitt restaurerade skorpion tecken.

 


Min diamant

 


Carpe Diem på handlederna

 


Lördag: Upp o käka frukost o sedan kom Tina, PA, Andreas o Erica hit för att bli tatuerade. Nattis o Albin var med oxå så det var full fart här. Folk överallt och alla blev nöjda med sina tatueringar. På eftermiddagen var man bra trött men det var bara o ta nya tag, slänga sig i duschen o grogga på. Kl 21 styrde vi kosan mot Varas Kronan och klassträffen, 20 år sedan vi gick ut nian. Jag, Madde o Tina ylade som galningar i bilen och humöret var verkligen på topp. Inne på Kronan var det hur bra som helst. Mycket folk man varken sett eller hört något från eller om på måååånga år. En hel del kära återseenden. Kvällen slutade med att Putte hämtade oss. En riktig toppenkväll som inte lämnar något ytterligare att önska.


Söndag: Vaknade kl 8 utan att vara det minsta bakis. Inte en gnutta huvudvärk ens. Idag var det Puttes tur att bli tatuerad. Körde sedan Madde o Jesper till Skövde kl 18, med blandade känslor. Mår så himla bra av att ha Madde här och vi har så roligt men självklart känns det skönt att få lugna ner hemmet lite. Så lite kluvet är det allt! Ikväll blir det mys i soffan med maken, mys o lugn!


Puttes ros

 


Puttes finger

 


Dags att fundera ut vart man ska sätta nästa gaddning! =)

CYA!

 
 
Ingen bild

Tina

3 maj 2010 09:01

Det blev ju jätte häftigt på Puttes ringfinger!!! Det var en lyckad lördag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards