Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Campa/billuffa

Av lemon - 14 juli 2010 23:07

Nästa helg är jag o Putte barnlediga igen och vi funderar på att campa eller helst husbilsluffa. Åka åt ett och samma håll i två dagar o sedan sakta vända hemåt igen... Visst låter det härligt? Åka utan mål och stanna därhelst det passar oss... Mmm, vore inte alls dumt men problemet är att få tag i en husbil. Visst finns de o hyra - för sisådär 4-5000 :-/v. Nej tack!


Frågade Saras pappa om vi kunde låna hans men tyvärr skulle han använda den själv just nästa vecka... =( Nu har jag dock hittat en husvagn att hyra billigt, men kan det vara nåt då? Skulle vara mysigt att åka till kusten men då ska ju gossarna helst vara med så då försvinner ju vitsen... Ähh, vet inte... Får nog lura i ett par dagar till. Jag hade gärna tagit bilen o dragit i väg o slagit upp ett tält därhelst det passar men det vägrar ju Putte. Fattar inte vad han har emot att tälta. Jag tycker att det är jättemysigt!

 

Blir säkert inget av dessa funderingar utan blir väl kvar hemma... =( Vill inte!


What else...? Ingenting egentligen så jag ska lägga mig o lyssna på en bok. Handlar om en man som överlevde förintelsen. Mycket bra! Jag är ju medlem hos buzzador.com och just nu har StoryTel en kampanj där man får två ljudböcker på en månad för att testa deras app i iphone eller Android. Tackar man ju knappast Nej till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards