Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Hiss o diss, stress o press

Av lemon - 24 juli 2010 03:16

När jag o Putte ska göra något så strular saker o ting alltid! Vår första campingtur är naturligtvis inget undantag...


Vi hade bokat plats på Tollenäs camping men när vi väl anlände igår fanns det inga platser med el kvar... Vi fick komma in i alla fall och fick en provisorisk plats över natten o skulle flytta på oss i morse. Igår på vår kvällspromenad upptäckte vi dock att vi inte trivdes riktigt bra på campingen som inte hade varken minilivs eller annat smått o gott så vi bestämde oss för att försöka byta camping.


Åkte först till Almöns camping *** men där var det fullt, vidare till Tjörnbrons camping ***. Den såg trist och ovårdad ut så där ville jag inte bo heller. Detta var de enda campingarna som fanns i närheten av Stenungsund. Men men, vi kan ju faktiskt flytta på oss och det gjorde vi.


Nu bor vi på Stockens camping **** på Orust. Helt underbar camping med nära till havet, bra Minilivs, minigolf, kajakuthyrning m.m Kan definitivt tänka mig att återvända hit.


Vi höll som bäst på med att sätta upp förtältet när min mamma o hennes Börje kom hit o hälsade på. De firade 18 år tillsammans och valde att fira detta med oss. Vi hade en helt underbar dag med grillning, minigolf, yatzy, skoj o stim! Det blev, trots en dålig början, en mycket trevlig dag. Vädret har förstås hjälpt till en hel del. Ganska lagom varmt och lagom fläktande. 


Klockan är nu mitt i natten och jag känner mig slut som människa. Puttis snarkar i bingen och jag ska alldeles strax göra honom sällskap. Känner mig lycklig idag!

 

Bästaste lilla fina mamma


 

Puttis in action


 

Mamma o Börje


Dags för nattaciggen!


CYA!

 
 
Ingen bild

bimbi

1 augusti 2010 13:29

tack för att vi fick vara med på bild, ja, vi hade faktiskt jättetrevligt, att spela minigolf är ju jättekul, hoppas att vi kan göra om detta en annan gång. hälsn. din lilla mor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards