Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Dear Liam

Av lemon - 3 augusti 2010 23:08

Happy birthday to you!!


I söndags fyllde min lill-kille 3 år. En lycklig kille som överföll presenterna och blåste ut alla ljusen på tårtan! Det får man ett lyckligt mamma-hjärta av!     

     

 


Idag har jag gjort det värsta jag vet! Eller i alla fall påbörjat allt det hemska...  Sortering av kläder till Hampus o Liam, tvättvikning och inläggning av kläder! Urk!!! Men men, ingen tar det ifrån mig så det är bara o bita i det sura äpplet o sätta fart. Ska fortsätta imorgon igen. Phu! =(


Jag har även haft besök av bästaste Malin m barn o haft en trevlig eftermiddag!


   
 
Ojojoj, vad jag är glad att jag har mina vänner. Vad skulle man göra utan dem?? Usch, så hemskt det skulle vara om jag inga vänner hade... Nej, jag har inte många "riktiga" vänner. 2-5 styckan kan jag kanske kalla det, övriga kan man väl kalla bekantskaper, antar jag. Absolut inget fel att ha bekanta men de fyller inte riktigt samma funktion som en vän. Åtminstonde är det så jag ser det. Mina vänner vet allt om mig och det de inte vet är helt enkelt inte värt att veta! =) Till mina vänner behöver jag aldrig säga "Detta får du inte berätta för någon" eftersom det är så självklart att det stannar mellan oss. Visst kan det hända att jag berättar saker för Putte om mina vänner men det gäller ju att ha förmågan att skilja på vad som är ok att berätta och vad som inte är det. Hur som helst, tack för att just Ni är mina vänner! =)
 

Idag har jag för första gången på lääänge använt min pendel! Det gick inte så bra idag och jag tror att det beror på att stämningen var totalt fel. Ska eventuellt göra ett nytt försök imorgon om Malin kommer hit. Det är henne jag ska spå och mycket märkligt är att alltid när jag spår henne händer det konstiga saker. Jag spådde henne för 6 år sedan och det tog musten ur mig så fullständigt att jag knappt rört grejerna på dessa sex åren, men idag bestämde jag mig i alla fall för att testa igen och idag hände följande:  Tårarna rann ur mitt ena öga! Jag grät inte utan de bara rann och då bara ur ena ögat...? Mycket märkligt!! Hoppas at tdet blir av imorgon för det skulle vara kul att komma igång igen!
 

Nu ska jag ta mig en kopp java o en cigg!


CYA!


 
 
Ingen bild

Tina

4 augusti 2010 07:29

Så sant med vännerna!! Kul att du börjat spå lite igen :)Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards