Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Trött o ledsen..

Av lemon - 12 augusti 2010 22:56

Det har varit en riktig skitdag... Jag har varit på kasst humör, gossarna likaså. Mycket bråk o med det följer en tjatig mamma, hur kul är det??? De är bara tvugna att bli aktiverade hela tiden så idag efter middagen åkte vi o köpte glass o tog en tur till Munkängarna. Det var riktigt mysigt! Förmiddagen aktiverade jag dem med barnarbete. Nej, inte riktigt så illa, de vill naturligtvis själva så de turades om med dammtrasa o dammsugare.

 

Har inte tänkt riktigt lika mycket på Richard idag, det är först nu ikväll och det är oxå orsaken till att jag är lite ledsen nu. Jag funderar på varför en man i sina bästa år, tillsynes utan bekymmer (förstår självklart att han hade bekymmer på ett eller annat sätt eftersom utgången blev så här...) väljer att avsluta sitt liv?!! Varför??? Det är en gåta och kommer troligtvis att förbli en gåta. Som jag sa i ett tidigare inlägg; Han var alltid så himla glad och jag såg alltid fram emot att han skulle dyka upp på julafton o dyl. Han o jag  hade en intern tävling om vem som kunde äta mest av hans mammas inlagda lök på julafton! =) Hahaha...     Usch, så sorgligt detta är!


Vi har i alla fall bestämt oss för att gå på begravningen. Min bror kommer dessutom att sätta in en dödsannons och även där ska vi vara med. Känns väldigt bra!


Nu är klockan 23.10 och jag funderar på att ta ett nattadopp! Kan det vara nåt kanske? Värmepumpen är fortfarande på så poolen håller sina 30* och det är ju inte fel...! Jo, så får det nog bli!


If tomorrow never comes........


CYA!  

 
 
Ingen bild

Camilla

12 augusti 2010 23:18

*kramar om* Hoppas du får en god natts sömn efter ditt natta dopp! Camilla K

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards