Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Det var en gång...

Av lemon - 24 augusti 2010 17:14

Saras resa och kämpande har varit lång men nu är resan all. Här ser ni resan "step by step"!

Vacker som en dag men munnen sned...

 


För ett par år sedan upptäckte vi att hennes mun var sned. Det skämde inte speciellt mycket men hon ville ju ändå ha en rak mun, precis som alla andra så för att kunna få det var hon förts o främst tvungen att vänta på att käken skulle växa färdigt. Vid 14 ½ års ålder fick hon tandställning, järnväg både uppe o nere. Efter ett halvår med tandställning var det dags att förbereda inför operationen och det gjordes genom att dra visdomständerna.

Först den ena...

  

Sedan den andra...

  

Därefter var det dags för käkoperation... Ajajaj...

 


Och idag har "puppan" blivit en fjäril! Rak mun och ingen tandställning! Vacker som en dag... Och Ja, det är samma tjej på alla kort! =)




Min vackra dotter!!!


CYA!

 
 
Ingen bild

Madeleine

25 augusti 2010 17:33

Ja, jisses, vilken vacker tjej! :-)
Sådan moder - sådan dotter...

MaddeP

lemon

25 augusti 2010 22:37

Va gullig du är Madde! =)

 
Ingen bild

Madeleine

28 augusti 2010 00:03

Tack!
Men jag säger bara sanningen :-)

 
Ingen bild

Anna

1 september 2010 22:19

Jösses vilken snygging!!! Hon är väl glad över att ha gjort allt det där nu? :)

lemon

1 september 2010 23:23

Ja, det är hon allt. Nu tycker hon att det varit värt det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards