Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

*Fnittrig*

Av lemon - 10 september 2010 22:26

Oj, va kul man kan ha om man pimplar lite vin. Är nu inne på glasr nr 4 och livet tycks allmänt, jävla skitkul just nu. Fnittrar mest hela tiden och får trötta, uppgivna blickar av Puttis. Nja, ett litet smile skymtar man i alla fall då och då. Han är knappast van att se mig i detta tillstånd då jag faktiskt dricker ytterst få  gånger om året. Någon gång måste man få unna sig?!


Det var absolut inte meningen att detta skulle bli en fnittrig kväll, jag skulle ju plugga!! Var helt inställd på att plugga och i väntan på att få lugn o ro (läs; tills barnen kommit i säng) tog jag mig ett glas vin, som blev två, som blev tre o sedan var jag redan alltför fnittrig för att kunna plugga alls... Hahaha... Jaja, plugget får vänta till imorgon!


Jag har i alla fall kommit igång ganska bra med högskolestudierna och har en hel del framför mig... Phu... Känns både kul och överväldigande.


Imorgon ska jag plocka svamp... Nej, nej... Iorgon ska jag LETA svamp! Ja, jag o mamma o Hampus ska ut på en dagstur i skogen. Ska bli skönt! Macka o kaffe på en stubbe o förhoppningsvis massa svamp i packningen!


Hahaha, jag stavar fel hela tiden och korrigerar som f*n när jag skriver...


What else... Jo, imorgon stcker Putte till Gbg och inhandlar sig en 4-hjuling. Jag skaffar mig en Mac Book Pro och fick behålla två kattungar. Rättvis fördelning tycker jag! =)


Nej, kan inte skriva mer... Ska ta mig en kall dusch så jag hittar mig själv igen tror jag! Lite mer vin först bara!


CYA!

 
 
Z68

Z68

18 september 2010 15:20

Du har ingen gästbok för allmänna frågor -eller missade jag den ?

jag är nyfiken på alla dina räknare och bloggliste-grejer. har du något tips och intryck av att de funkar och genererar några träffar ?

http://backinblack.bloggplatsen.se

lemon

18 september 2010 15:40

Japp, att pinga fungerar. Man får fler läsare då. Men jag orkar inte hålla på o pinga längre... En del av dem är automatiska o pingar så fort du uppdaterar bloggen men de flesta måste du pinga manuellt...

Susnet räknare fungerar oxå. Varje natt får jag ett mail med ip-adresser till alla som besökt bloggen.

webbverktyg.se strular ibland och det är där jag har den ena räknaren. När den hade strulat en vecka så installerade jag räknare nr 2. Helt onödigt egentligen med två räknare men jag låter dem vara kvar ifall webbverktyg.se strular igen.

Blogvertiser får jag ibland uppdrag ifrån o tjänar ett par kronor. Buzzador likaså.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards