Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

En bra dag...?

Av lemon - 18 september 2010 12:36

Jo, det kan man nog kalla det trots allt... Vi skulle åkt ut med husvagnen en sista gång för i år men när vi kom på att Putte skulle jobba till 19.30 så skippade vi det och bestämde oss för att ta det om två veckor ist. Men de planerna fick vi oxå ändra på eftersom det damp ner ett inbjudningskort om 110 års kalas just den helgen... Blir till att skjuta upp det ytterligare två veckor alltså och då är vi inne på mitten av oktober. =( Känns lååångt bort! Men skitsamma, en gång till måste jag ut i år, så är det bara!


Idag är Putte och Peter ute o leker med leksakerna... Dvs 4-hjulingarna... De är ute på geocaching o jag blir sååååå avundsjuk! Inte på leksakerna men på geocaching. ÅÅÅÅÅ, va roligt det är!! Men men, det blir väl min tur någon dag med. Idag måste han iaf vara hemma till kl 17 eftersom Emma kommer hit då. Jag o hon ska belägra husvagnen med kurslitteratur, vin, dator o ett jävla glatt humör. Ser fram emot detta! Har en himla massa o göra i skolan just nu! Men roligt är det.

 


Trodde jag skulle få en del åsikter angående mitt förra inlägg om psykiskt sjuka men inte en enda kommentar?! Märkligt! Jaja, jag har frågat lite bland mina vänner om deras åsikter och de flesta verkar dela min syn i alla fall!


Hehe, har egentligen en sak jag skulle vilja berätta men tyvärr är det mest hälsosamt för mig (ja, hela familjen Fullösa faktiskt) att hålla käften. Det blir lugnast så... Men det är i alla fall en sak som jag gotter mig lite i... =)))


Nu ska jag ta o chippa Liam i säng så att eftermiddagen blir uthärdlig för Puttis. Liams humör är under all kritik då han är trött...


Vi har just varit i affären och jag tror utan att överdriva att mina barn är de underbaraste i världen. De gick med kundkorgen i affären. Halva affären körde Liam och andra halvan Hampus. Den som inte körde kundkorgen höll mig i handen och både skötte sig prickfritt. Då blir man stolt som mamma och tänker att kanske, kanske kan det vara så att jag faktiskt lyckats ganska bra med min uppfostran... =) De är ju faktiskt bara 3 o 5 år! Världen finaste killar!


CYA!


 
 
elin

elin

19 september 2010 11:20

fin blogg !

http://ttosssannn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards