Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Myspys

Av lemon - 4 oktober 2010 20:23

Sitter här o grejar med datorn som Putte formaterade åt mig igår. Oj, vilken tid det tar att fixa tillbaka saker o ting som man vill ha det. Det gör inte så mycket just nu dock eftersom jag ändå inte kan gå någonstans. Nope, i mitt knä ligger världens sötaste lurvbebis o sover. Såååå gosig! Vill bara äta upp!!

  

Mina söta bebisar Fräzer och Exit

  

Exit som just nu lagt beslag på mitt knä. Haha, kolla ögonfransarna! Ser ni att de är vita?


Idag hade vi seminarium i skolan. Inte speciellt kul, för omväxlingsskull, men lik förbannat obligatoriskt. Nja, idag var det mest segt o långtråkigt. =( Men vi slutade vid 12 idag o då följde Bhavini med mig hem. Vi käkade dillstuvad tonfisk med ris (namnam) o pratade skit tills det var dags att hämta killarna.


När jag hämtade Hampus märkte jag direkt att det var ngt konstigt. Han la sig ner på golvet hela tiden. När jag bad honom resa på sig så stod han upp i 5 sekunder innan han lade sig igen. Han hade ont i huvudet sa han och mådde illa så när vi kom hem fick han lite ipren och blev ganska snart bättre. Men klockan 17.10 hände något märkligt... Båda Hampus o Liam sade att de ville gå o lägga sig... "Jag är verkligen trött, mamma", sa Liam... Väldigt konstigt!! I o f s blev det sent i lördags så det kanske inte är konstigt att de är trötta men det har nog aldrig hänt att de vill gå o lägga sig vid den tiden, båda två! Jaja, de får ju sova om de vill så det var bara att fixa i ordning dem och kl 17.25 låg de båda två i sina sängar. Nu är klockan 20.27 och jag har inte hört ett ljud sedan de lade sig!


Nu ska jag lägga ifrån mig luddig bebis, fixa lite kaffe, ta en cigg och sedan sätta mig o plugga. Har mååånga kapitel i den engelska boken framför mig denna veckan... =(


CYA!

 
 
Linnea

Linnea

4 oktober 2010 20:39

söta katter:)

http://barnetsrost.blogg.se

lemon

4 oktober 2010 21:22

Japp, tycker jag oxå! =)

 
Ingen bild

victoria

14 oktober 2010 09:48

Gud vilka söta katter!!

lemon

14 oktober 2010 11:54

Ja, men just nu är de j*igt jobbiga oxå... Hoppar, studsar o klättrar mer högt än lågt! Phu!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards