Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Äntligen är den låånga väntan över!!!

Av lemon - 6 oktober 2010 12:19

Ikväll kl 21.00 stannar hela världen för mig!! Ingenting ska få störa mig mellan 21 o 22. Nej du, vill du något så återkom senare! Ikväll, äntligen, efter en sommar/höst som känts evighetslång är det dags för seriestarten av det bästa tv-programmet som finns, nämligen Grey's Anatomy!!!! YyyyeeeeSS!!! Längtar....!!!


Hela förmiddagen har jag tillringat i Götasalen på Högskolan för att plugga. Hemskt tråkigt kapitel i den engelskaboken visade sig var väldigt jobbigt att läsa igenom igår kväll då ögonen bara ville gå ihop. Idag gick det bättre trots att det fortfarande är min åsikt att det var ett väldigt tråkigt kapitel. 


Idag saknar jag min man extra mycket... Vet inte varför men det är en mysig känsla i alla fall! =) Love him so much!


Fick idag veta att min bil ska lagas. Försäkringsbolaget ansåg att det var värt att laga den trots att det kommer att kosta 29 000 :-. Positivt med detta är att de värderar bilen högre än det! =) Hade trots allt velat byta bil, det är ju kul att få ngt nytt! 


Putte kom dessutom hem igår med trasig front på bilen efter att en hjort testade hur det var att springa framför en bil... Den hjorten springer inte mer... Som tur är har vi extraförsäkring vid viltolyckor och har ingen självrisk alls! =) Ibland lönar det sig att tänka efter före!


Nu ska jag prata lite med mina kurskamrater och sedan är det dags att sätta fart med dagens grupparbete innan det är dags att åka hem o hämta mina småtroll.


CYA!

 
 
Ingen bild

Tina

6 oktober 2010 13:17

Jag vet att Gray`s börjar idag!!! och jag jobbar!!! :(( Jag tror att jag ska ringa och störa dig...bara för jag inte får titta på det ;)skoja bara, du ska få njuta av det ifred. puss

lemon

6 oktober 2010 14:17

Ring du. Jag svarar inte!! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards