Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Jodå, visst älskar jag min man...

Av lemon - 10 oktober 2010 22:23

Jag älskar honom alltid, ibland mer, ibland mindre! Idag har varit en dag med slängar åt både mer o mindre... Hmpf!


Vi var ute på geocaching idag, jag, Putte o grabbarna. Den första vi tog var ganska lätt, i Munkängarnas naturreservat. Efter den diskuterade vi fram o tillbax vilken som skulle vara lämpligast att ta med tanke på att vi hade båda killarna med oss och terrängen inte alltid är den lättaste för dem. Den som låg närmast skulle vi få ta till fots och hade då ca 400 M att gå i okänd terräng o Putte tyckte att det var lite väl långt med killarna så han föreslog en annan. Vi begav oss dit o när vi stannade där så hade vi oxå ca 400 M att gå. Här var dock terrängen inte okänd eftersom Putte varit där tidigare... Hade jag vetat då, vad jag vet nu, så hade jag inte tagit den cachen! Det gick MYCKET uppför emellanåt, vi fick kliva över stock o sten och det var dessutom väldigt sörjigt (dyigt) på sina håll... Killarna var i alla fall duktiga och knatade på o jag morrade vagt... Väl framme så man kunde logga cachen var det hela glömt! Men en stund under vandringen älskade jag honom mindre än vanligt!

  

Min fina make


Därefter begav sig Putte mot bilen . Jag o gossarna knatade iväg ytterligare 500 M i bättre terräng men ändå uppför för att ta  en cache till. Putte tog bilen o mötte upp oss så vi slapp åtminstonde gå tillbaka.


Ikväll har vi kollat på Robinson och myst i soffan med glass o puss, så ikväll har jag älskat honom mer än vanligt! 


Nu ska jag prata lite med min underbara dotter som just kom hem o sen dags att plugga lite!


CYA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards