Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Arga lappen

Av lemon - 28 november 2010 07:18

Kan man annat än älska "argalappen.se"? Har man tråkigt kan man lätt konstatera att det finns de som har det värre genom att läsa på dessa underbara lappar! Men faktiskt kan jag kanske ha nytta utav en lapp jag hittade. Kanske kan jag låna formuleringen för att få min brevbärare att fatta...


Jag hatar reklam!!! Jag har inte fått sätta upp en "ingen reklam" - skylt för Putte eftersom han av någon anledning vill ha reklamen... Men för ett tag sedan fick jag klartecken och satte upp en lapp förra helgen. Inte fan hjälpte det!! Reklamen har ramlat in hela veckan i alla fall. En sak som stör mig till vansinne!! Jag har för fan satt upp en lapp om att jag ingen reklam vill ha ändå består 98% utan lådans innehåll av just reklam. Jag lät reklamen ligga kvar och satte den dessutom halvvägs ut genom lådan men likförbannat låg skiten i lådan dagen efter och dessutom lite till. 


Nu tänker jag göra en STOR lapp, inplastad, och skriva att jag ingen reklam vill ha och fråga om lappen är stor nog!!  Eller så "snor" jag argalappen.se's lapp...

  


Visserligen avsedd för pizzareklam men funkar säkert lika bra med vanlig reklam!


Idag blir varken badhus eller pulkabacke som vi hade planerat. Istället blir det julskyltning med ponnyridning, fiskdamm och tomteparad! Känns som en kall idé men gossarna blir nog glada så då får mor o far bita ihop!


Ikväll blir det plugg. Ska skriva lite mer om Freud. Det ska vara klart till imorgon då vi har gruppmöte och genomgång av vårt hittills gjorda arbete. Nästa vecka ska vi ha en muntlig redovisning för de andra grupperna om Psykodynamiskt perspektiv. Känns lite nervöst men det ska nog gå bra!


Nu, frukostdags!


CYA!

 
 
Ingen bild

bimbi

5 december 2010 10:42

Jag vet ett bra sätt att få bort reklamen, men det är inte sjysst att göra så.

lemon

5 december 2010 20:16

??? Hur? Berätta! Jag får i o f s ingen reklam nu tack vare min fina skylt men blir ändå nyfiken!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards