Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Awsome

Av lemon - 8 december 2010 01:20

Nöjs, nöjd, nöjd! Fick veta i fredags att jag kuggade på tentan men på vad och hur mycket fick jag veta idag när jag hämtade ut den. En liten ynka komplettering var det så jag är super-duper-nöjd!!


Kände att motivationen återvände en smula... Hade tappat gnistan lite men det kommer väl o går hela tiden antar jag. Nu känner jag mig i alla fall mer motiverad igen och det är så skönt!


Jag har världens underbaraste katt! Han är så himla go. När jag sitter här i min lilla vrå o pluggar brukar han komma o ställa sig nere vid fötterna o nästan skrika, jama hööögt, för att jag ska ta upp honom. När jag tar upp honom spinner o kråmar han sig som om hans sista stund var kommen. Han ledsnar sällan på att bli klappad. Blir dock problematiskt att ha honom i knät samtidigt som jag plinkar på datorn eller skriver så jag öppnade lådan i skrivbordet o la honom där i. Tydligen var han nöjd med det för han ligger kvar! Världen vore en bättre plats om det kryllade av katter som min Exit! =)

  


Är skitnervös... Imorgon ska vi ha muntlig redovisning i skolan om Psykodynamiskt perspektiv. Min nervositet beror till stor del på att jag inte känner mig tillräckligt förberedd... Men men, bara att bita i det sura äpplet o genomföra skiten. Tur att man inte är ensam utan att det är en gruppredovisning.


Ähh, det var inge kul o blogga idag...


CYA!

 
 
Mogens

Mogens

8 december 2010 01:36

hehe katter kan va för söta ;)
grattis till tentan ;)

http://lellebror.blogg.se

lemon

8 december 2010 02:12

Tack! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards