Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Beslutsångest - och jag tycker INTE om det!

Av lemon - 16 januari 2011 20:44

Brukar inte lida av beslutsångest men det gör jag nu. Vi funderar på om vi ska ha säsongsplats på en camping eller om vi ska "ströcampa". Det är visserligen dyrt med säsongsplats men det blir väl kanske att man utnyttjar husvagnen mer om den finns uppställd någonstans? Någon som har erfarenhet av detta fenomen får gärna råda oss då vi är väldigt rådvilla... Vi har hittat en camping som tar 10 000 :- för hela säsongen och det har vi förstått, är inte speciellt dyrt. Det är naturligtvis vid havet!


Idag har mina söner blivit sambos. Liam har flyttat in i Hampus rum och min plugghörna ska flytta in i Liams rum. Tror det kan bli bra! =)


Nu ska jag strax ta mig ett härligt, bubblande bad. Det sämsta med jaccuzzi är att man inte kan ha badskum i men det kanske kallas lyxproblem? Haha, nja, jag väljer nog bort skummet! Igår fick jag sällskap av Puttis i badet. Idag blir det betydligt mer ensamt eftersom han ska upp o jobba o själv har jag ledigt ytterligare en dag innan nästa kursstart. Måste passa på att njuta o slappa då!


  


Imorgon när killarna är på dagis ska jag rensa blend deras leksaker. Enda chansen att kunna slänga något är att rensa då de inte är hemma! =) Kanske inte världens snällaste metod men det är så det får bli! 


  


Nu lite käk innan badet!


CYA!

 
 
Mogens

Mogens

16 januari 2011 21:50

Fördel med säsong är ju att ni slipper haka på vagnen när ni vill ut.
Nackdelen är ju att ni har samma utsikt hela tiden.

http://lellebror.blogg.se

lemon

16 januari 2011 21:56

Mmm, frågan är vilket som väger tyngst! *funderar fortfarande...*

 
Anna

Anna

17 januari 2011 14:53

Vi skulle aldrig ställa upp vagnen på säsong, eftersom det är friheten vi vill ha. Men jag kan hålla med dej om att det kan vara smidigt, om man vill ha det så. Svårt det där.... Hoppas ni kommer fram till något bra!! :)
Ja, jag får också rensa bland Liams saker när han inte är hemma. Konstigt det där att de blir roliga just när de ska rationaliseras bort... ;) Ha det gott! //Anna

http://kavril.bloggplatsen.se

lemon

17 januari 2011 15:04

Ja, vi funderar fortfarande...

OJ vad leksaker jag fick bort! Ojojoj!!! Och som du säger, helt plötsligt blir de roliga?! Märkligt! Nu lär de inte ens märka att de saknas! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards