Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Linicin - lusmedel, TÄVLING!

Av lemon - 31 januari 2011 14:39

Jag har fått hem förpackningar med Linicins lusmedel via Buzzador som är en ny produkt på marknaden som är effektiva mot löss och luktar inte så hemskt som de gjorde in the old days! det finns tre olika produkter, ett förebyggande spray som gör håret osynligt när de är lusperios på ex förskolor eller skolor, schampoo som är snabbverkande och sköjls ut efter bara 10 minuter och  solution med luskam som är effektiv och är bra för även de allra minsta i familjen..
Dessa produkter är dyra och kostar lika mycket som frisörschampoon och är inte alltid så roliga att lägga pengarna på men ett nödvändigt ont när väl lappen som står på förskoledörren om att de går löss på just ert barns avdelning..


Så därför anordnar jag en liten tävling, och lottar ut några av produkterna jag har. 2 st av varje produkt och är man sugen på en får man bara skriva i kommentatorsfältet om varför just man behöver en flaska med lusmedel och vilken av de tre man är mest intresserade, skriv din mailadress om jag inte känner dig :-)


Är inte du en buzzador än och är sugen på att få hem produkter som är anpassade för just dig klicka Här så ska de ordna upp sig... för att vara en buzzador är gratis och man får erbjudade, och har du just blivit en buzzador sörj inte för att de inte dyker upp några kampanjer kan ta ett tag men sen rasslar det till i brevlådan :)


Produkterna:

 Klicka på namnen för att läsa mer om varje produkt


Linicin Shampoo

  är marknadens mest snabbverkande schampo för behandling av löss. Tvätta, vänta tio minuter, skölj ur, kamma och gå vidare.


Linicin Prevent

Nu finns det ett alternativ till behandling av löss – förebyggande av löss. Spraya bara på håret och du blir som osynlig för löss.


Linicin 15 min solution

Linicin Solution kan användas av alla från sex månaders ålder. Kan även användas av gravida och ammande kvinnor.


  


 

Bästa motiveringen vinner och jag är enhällig domare, beslutet kan ej överklagas! =)


Lycka till!






 
 
Kiia

Kiia

1 februari 2011 11:38

Med 5 barn i huset så kommer det förr eller senare Loppor.
Jag skulle gärna vilja vinna detta så jag kan förebygga lusarna :)

Missa inte min tävling jag har på bloggen nu: mizzmodig.bloggplatsen.se

http://MizzModig.bloggplatsen.se

lemon

1 februari 2011 22:43

Du får en flaska av var sort, med 5 barn i huset kan det hända att de går åt fortare an illa kvickt om det vill sig illa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards