Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Vilken känsla, vilken dag

Av lemon - 7 mars 2011 18:42

Stellas lekland rekommenderas! Vi tillbringade tre timmar där och både gossarna o mamma o pappa hade kul. Svetten fullkomligt rann om både Hampus o Liam efter allt spring.


Därefter åkte vi till mamma o Börje eftersom vi inte kunde åka hem. Vi skulle hålla oss borta i åtta timmar för att städerskorna skulle hinna klart. Hos mamma åt vi middag och fikade och vid 16 åkte vi hemmåt.


Det var med spänning jag öppnade dörren hemma och jag blev verkligen inte besviken. Det blänkte och gnistrade överallt. Vilken underbar känsla. Att komma hem till ett skinande rent och väldoftande hem hör ju knappast till vanligheterna men definitivt en känsla jag lätt kan vänja mig vid! Jag är så nöjd! Känner mig nästan salig! Inte nog med att de skurat överallt där man kan se utan även inne i skåp o lådor o inne i badrumsskåpet... Och bäst av allt; De hade vikt tvätten!!!!! YeeeY!


Blir nog så att vi tecknar ett abbonemang, varannan torsdag. Fast då blir inte städningen lika grundlig som idag men det ska ju inte heller behövas. 


Nu är det snart dags att göra kväll i Fullösa för imorgon väntar skolarbete igen!


CYA!

 
 
Mogens

Mogens

7 mars 2011 18:54

Låter som någonting jag skulle behöva :-D
städningen alltså

http://www.lellebror.se

lemon

7 mars 2011 18:56

Tror att alla skulle behöva det faktiskt! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards