Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Ett spännande liv

Av lemon - 28 mars 2011 21:21

Ja, minst sagt... Väldigt spännande att inte ha en aning om hur man ska försörja sig i sommar! =) Jag har sökt jobb, säkert 15-20 jobb, både extrajobb nu under terminens gång och sommarjobb samt att jag har sökt tre kurser på totalt 30 hp (15 hp = heltid på sommarlovet). Har inte hört ett ljud ifrån något håll ännu och det är ju, som sagt, väldigt spännande.... =/


Idag började en ny kurs i alla fall. TACK O LOV är den andra skitkursen slut. Lämnade in en hemsk tenta i fredags och är såååå himla glad att kursen är över. Fyyy vilken tråkig och jobbig kurs! Denna nya kursen tror jag däremot är en kurs som varenda människa borde läsa, "kommunikation o samtalsmetodik". Om tre veckor är det dags för salstenta... Känns väl sådär...


Älskar att det börjar bli vår i alla fall. Humöret är bättre, orken bättre och längtan är stark. Längtar efter att få åka ut med husvagnen. Vi har bokat in 3 nätter på Askims camping och ska kombinera trippen med ett Lisebergsbesök. Killarna har aldrig varit på Liseberg så det ska bli kul att ta med dem dit. Jag ska definitivt åka Nyckelpigan med dem! =) Snacka om "Kill i magen"-bana. Har inte åkt den sedan Sara var liten så det ser jag fram emot! =) 


Ähh, det var inget kul o blogga - idag heller!


CYA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lemon - 22 december 2011 08:09

Har knappast varit en aktiv bloggerska de senaste månaderna mest pga att jag inte haft ork o lust att blogga, men oxå pga att jag vet att det finns folk som läser som inte har ett skvatt med mig, min familj eller vårt liv att göra.   Men ett lite...

Av lemon - 2 oktober 2011 15:08

Har ingen lust att blogga, ingen lust att plugga.... =( Måste verkligen finna motivation för att plugga eftersom det är två saker som ska vara klara denna veckan och jag har väl inte tittat på någon av dem egentligen... inte ordentligt i alla fall. ...

Av lemon - 28 september 2011 13:54

Fick just ett samtal från sjukhuset i Skövde. De hade just pratat med barnmottagningen i Lidköping och kommit överens om att ge mig ersättning för resan jag gjorde helt i onödan vid Hampus uteblivna läkarbesök.    Detta trots att jag mailat fram ...

Av lemon - 27 september 2011 14:47


 

Av lemon - 24 september 2011 08:46

I detta inlägget för jag makens talan, inte min egen. Nja, min egen till viss del men inte på samma sätt som maken. Men eftersom jag inte vill tillbringa fredagskvällarna ensam i tv-soffan i höst så är det viktigt för mig oxå.   HUR ska vi få til...

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards