Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Alla inlägg under april 2010

Av lemon - 4 april 2010 17:49

Haha, tyckte den var vansinnigt rolig! Hahaha!


 

Av lemon - 4 april 2010 15:58

Kanske skulle skaffa en sån till kidsen? Större än vårt hus! Haha, tänk va kul de skulle ha!

 

Av lemon - 4 april 2010 15:53

Ja, jag har haft min blogg på is ett tag av olika orsaker men bestämde mig iförrgår för att starta upp ordentligt igen. Under dvalan har jag haft ca 20 besök/dag men nu när jag loggade in blev glatt överaskad då jag möttes av 5 kommentarer (mycket välkommet) och 52 unika besökare. Välkomna! =)


 

Av lemon - 4 april 2010 11:07

Får rysningar när jag ser denna bilden... Brr...

Han heter Daniel Browning Smith och innehar 5 världsrekord, han är världens mest flexibla man...


 

Av lemon - 4 april 2010 08:28

Verkar som det kommer att bli en fin dag. Möttes visserligen av frost när jag klev utanför dörren för att ta morgonciggen men nu, en timme senare, droppar det överallt ute av smältande nattfrost, solen skiner och fåglarna kvittrar. Åhh, det är underbart att bo på landet! Och tänka sig, jag hittade snödroppar i trädgården häromdagen! =) Då VET man att våren är i antågande!

 


Problemet idag är att gossarna är trötta. Hampus har en viss förmåga, liksom sin mor, att vakna vid samma tid varje morgon oavsett vad klockan var när han gick o lade sig. Igår fick han vara uppe extra länge eftersom det var påskafton och han somnade inte förrän vid 21 vilket är väldigt sent för honom, och tro mig, det märks idag... suck...


Putte sover fortfarande och jag tänkte vara en god hustru idag o låta honom sova tills han vaknar själv alt. vaknar av skrikande barn... =)


Idag står tvätt på schemat, både tvätta o vika, så att det är klart inför kommande skol o dagis-vecka. Hatar, hatar, hatar att vika tvätt!!!!! Men idag SKA det göras för i veckan lär det inte bli tid över till det! I veckan väntar endast plugg! =( Det är mycket nu...


Dags för frukost!


CYA!

Av lemon - 4 april 2010 00:16

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig men det blev riktigt trevligt ändå. Flasse ringde vid 21-tiden o ville komma hit o våldgästa och det är klart att han fick, Han, Anna o ett gäng ungar. Ungarna däckade i soffan o vi vuxna hoppade i badtunnan. Anna, Flasses käresta, var en  mycket trevlig tjej, väldigt synd att hon bor så himla långt bort, Tyresö.


Kollade Liams bs vid 22-tiden o då låg han på 12,5.  Kollade igen alldeles nyss, midnatt, och då låg han på 2,1.... Fattar ingenting! Gav honom 2 druvsocker men vågade inte peta på honom. Han var på väg att vakna o var då tvärsur, somnade om direkt o tuggade i sig druvsockret i sömnen. =) Låg o nyvaken kan bara resultera i en mycket sur Liam.


Nu dags att truga i honom en banan o sen inte horisontellt läge på madrassen.


CYA!

Av lemon - 3 april 2010 20:32

Nu har jag testat   krämerna jag fick från Loreal för ett tag sedan. Har även spånat runt lite bland vänner o bekanta o delat ut prover och de har även fått kladda på sig av serumet och ögonkrämen. De flesta var nöjda och tyckte att både ögonkrämen och serumet var helt underbara men att dagkrämen var lite för "tung".


Jag är beredd att hålla med. Serumet använde jag på extra välbehövliga områden i ansiktet och den gick in jättebra i huden och kändes skön på. Ögonkrämen var lätt och mjuk, också bara positivt men instämmer med mina kandidater, dagkrämen kändes tung, det kändes som en hinna lades på. Dock försvann känslan ganska omgående då krämen gick in i huden fort och det kändes inget fett på huden utan bara mjuk.


Jag kan rekommendera alla tre krämerna även om de två först nämnda blev mina favoriter.

Av lemon - 3 april 2010 18:27

Men jag bangar än så länge. Får se senare om jag gör dem sällskap. Känner mig fortfarande inte riktigt bra så jag inbillar mig att jag kan bli sjukare om jag badar i varmt vatten o sen upp i kylan. Fånigt kanske men så är det. Så här ser det i alla fall ut när La Familia tar ett dopp. Far o söner - lika som bär...

   

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards