Lemon - ventilerar tankar, åsikter, upplevelser -

Alla inlägg under februari 2010

Av lemon - 7 februari 2010 23:06

Presens och pågående form, progressiv form, enkel form o F*N o hans moster!!! Jävligt logiskt när man läser om hur det ska vara men när det sedan dyker upp en mening o man ska fylla i rätt så är det inte lika enkelt! Jag kan göra mig förstådd, kan det inte bara räcka så????`Nej, grammatiskt korrekt ska det vara oxå. Skit! Usch, så sur jag blir!


Ska snart lägga ner engelskan o ge mig på matten. Räkna med bråk, kan man säga... Tycker inte det är varken enkelt eller kul heller! Blä, blä, blä!


Skulle behöva ta bort fjortisnagellacket oxå. Haha, jag har limegröna naglar på ena handen och rosa med glitter på andra handen. Sååå snyggt - not!


Undrar om det blir någon sömn i natt. Liam vaknade med andnöd förut. Han vaknar aldrig på kvällarna men nu hade han smått panik. Han verkar få  samma skräp som jag haft den senaste veckan. Jättetät i bröstet är han med riktigt "rivig" hosta. Stackars, stackars Liam.


Nu ska jag göra mig en kopp honungsmjölk för att lindra det halsonda o sedan väntar matte...


CYA!

Av lemon - 7 februari 2010 18:59

Kul som fan hade jag o Tina när vi tog massa fjortisbilder men jag undrar fortfarande  samma sak som i morse... HUR kan de tycka att det är snyggt/sexigt med dessa plutande munnar o stoooora ögon??? Ser ju för j**ligt ut...! Fick veta av Sara att tom killar gör på detta sättet med fingrarna osv. Trodde det var en tjejgrej men så är jag väl gammalmodig kanske? Fick även visa Tina "Amandas videoblogg", den hade hon missat?!! Det går ju bara inte! Har du oxå missat tidernas hemskaste brud? Kolla här...



Av lemon - 7 februari 2010 13:06

Efter det tidigare inlägget idag bestämde jag o Tina oss för att testa fjortislivet. Bildbevis finns!!! Med foundation på läpparna, som givetvis plutar hade vi "fett" kul! Haha, det var verkligen en upplevelse. Vi fick god hjälp av Tinas dotter med poseringen! Have fun, det hade vi!!!


           

Av lemon - 7 februari 2010 11:38

Föremålet för min kärlek är min älskade LapTop - fortfarande... =) Sitter just nu i bilen på väg till Tina o PA och BLOGGAR! Kan det bli bättre? Snacka om att man blivit tekniskt beroende de senaste åren. Jag tror att jag skaffade min första mobiltelefon när Sara var ca 5 år... Vilket alltså bör vara 11 år sedan snart...! Och idag sitter jag med en dator i knät i bilen och tycker att det är TOPPEN! Jag är ganska duktig på att gnälla över "teknikens under" men ska nog egentligen sluta med det, det är ju himla bra - så länge det fungerar! =)

Av lemon - 7 februari 2010 09:12

Det där förbannade, fåniga fjortistrutet... VEM tycker att det är snyggt/sexigt? Ni vet när de lägger huvudet lite på sned, tittar uppåt och trutar onaturligt med munnen. Tycker någon verkligen att det är sexigt? Var har de fått det ifrån??? Hjälp mig att förstå detta. Jag blir bara irriterad när jag ser dessa j*a bilder, det ser ju URFÅNIGT ut...

Av lemon - 7 februari 2010 08:27

Känner mig ungefär som bilden visar... FYYY, så trött jag är! Måste hasta med livselixiret nu! Morning allihop!



Av lemon - 7 februari 2010 00:04

Nu är ett skolarbete klart. Det tog några timmar men kul var det. Väntar med spänning på resultatet! =) Det var redovisningsuppgift i psykologi som upptog hela kvällen. Önskar att jag kunde gå in för de andra ämnena lika mycket men av någon "underlig" anledning intresserar inte marknadsekonomi, BNP o liknande saker mig lika mycket som psykologi! BNP hade jag aldrig hört talas om ens innan jag började här, där ser man hur intresserad jag varit av samhällskunskap... Men nu vet jag! "BruttoNationalProdukt", jajamensan! Urk...


Ska sålla mig till de sovandes skara alldeles strax. Först ett natta-bloss och ett bs på Liam. Han låg på 23 förut. Naturligtvis ett resultat av otillräcklig insulintillförsel. Varför??? Skrutt-ungen hade ryckt av sig nålen, igen. Jag ger mig fan på att han kommer att bli ficktjuv! Han har ju alltså både pyjamas och blöja på sig och ÄNDÅ lyckas han! Fingerfärdig kallas det visst!


CYA!

Av lemon - 6 februari 2010 20:06

av kvällsmat! "Macka o tomtegröt" ska det vara till både frukost o kvällsmat!


   

Presentation

Geocaching

Profile for en74a

Bloggar jag följer

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards